Jeśli jesteś naszym Pacjentem, korzystałeś ze świadczeń lekarza w naszej placówce i musisz kontynuować przyjmowanie leków stałych na receptę, możesz zamówić receptę poprzez poniższy formularz lub poprzez Twoje konto w Internetowym Koncie Pacjenta – bez wychodzenia z domu.
W ten sposób możesz prosić o wystawienie recepty tylko na lek, który stale zażywasz, czyli taki, na który lekarz naszej poradni już wcześniej wystawił Ci receptę.
Jak odebrać zamówioną receptę?
Jeśli zaznaczysz pole „odbiorę przez IKP”, otrzymasz kod recepty SMSem lub na adres email bezpośrednio przez Twój Portal pacjenta.
Zamówienia na leki prosimy wysłać do godziny 12:00. Jeśli chcesz odebrać wydruk, zamówiona recepta na leki stałe będzie oczekiwała do odbioru w rejestracji 2 dni robocze po jej zamówieniu. Recepta może być odebrana osobiście przez Pacjenta lub osobę upoważnioną, zgodnie z zapisami w dokumentacji medycznej (do pobrania: druk upoważnienia).
Po upływie 10 dni roboczych zamówiona recepta, która nie zostanie odebrana, zostanie wycofana i kolejne jej wydanie będzie możliwe tylko po odbyciu wcześniejszej wizyty u lekarza.
W razie pytań prosimy o kontakt z rejestracją.
Możliwość zamawiania przez IKP - (link do instrukcji: https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/zamow-e-recepte-w-mojeikp)